donderdag 1 mei 2014

Yves Rocher Moment de Bonheur l'eau

De laatste tijd heb ik best wel vaak pakketjes besteld van Yves Rocher en ik moet zeggen dat ze soms best heel erg fijne producten hebben, maar anderen vind ik helaas wat tegenvallen.
Zo ook de parfum van Yves Rocher moment de Bonheur. Ik vond deze geur veel te 'scherp'.
Echt helemaal niks voor mij.

Toen ik vandaag de post bekeek en er weer een aanbieding in zat van Yves Rocher werd ik gelijk weer vrolijk toen ik zag dat er een sample bij zat van de nieuwe geur!

Snel even op de foto gezet en direct open maken om te proberen!


Ik ben verrast! Wat een heerlijke frisse geur! Dit is echt iets voor mij deze fruitige, bloemige geur!

Tijdens het openen van het sachet rook ik voornamelijk alcohol, dus nog even wachten en dan voorzichtig aanbrengen.
In de hals en mijn polsen. Ik ruik vooral rozen en appel. Heerlijk!

De basis van deze parfum bestaat uit een houtachtige geur, virginia cedar. Echt een heel fijne geur. Perfect voor de tijd van het jaar. 


Conclusie

De geur is heerlijk fris. Appeltjes geur die heel vrolijk en sportief ruikt. De geur blijft lekker lang hangen en is op ieder moment van de dag prima te dragen. Ik zou deze geur zelf zeker aanschaffen omdat ik hem iets vind hebben van Acqua di gioia, welke net op is. Deze parfum van Yves Rocher is alleen iets minder overheersend en minder 'zwaar'. Echt een blijver voor in mijn parfumstash.


Wat denken jullie van deze parfum? Hebben jullie hem al geprobeerd?
Ik ben trouwens erg benieuwd naar wat de favoriete parfum is van jullie.
Laat gerust een berichtje achter.

Liefs JL



Geen opmerkingen:

Een reactie posten