woensdag 30 april 2014

Dolce & Gabbana Dolce (ICI Paris sample)

Vandaag ontving ik van ICI paris een folder. Althans dat dacht ik. Ik opende het plastic en haalde er een fijne sample uit van Dolce, de nieuwe geur van Dolce and Gabbana.

Ik heb al een aantal parfums van Dolce&Gabbana gehad, maar na een poosje ben ik er al op uitgekeken.
Erg jammer vind ik dat dan altijd, want het zijn zeker geen slechte geuren.

De commercial vind ik er heel erg mooi uitzien en past perfect bij de geur.
Deze heeft als geurnoten veel witte bloemen. Bekijk hier de commercial.



Tijdens het openen rook ik de heerlijke parfum direct.
Het is een moderne geur die niet te veel naar 'bloemetjes' ruikt.
Ook is het niet een typische geur die je veel tegenkomt of waarvan iedereen zegt; "Oh, dat is zeker de nieuwe parfum van Dolce&Gabbana?"

De topnoten zijn papaya bloem en neroli, wat wel goed te ruiken is naar mijn mening is de neroli. Heerlijk!
De midden-noten zijn narcis, waterlelie en amaryllis. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe de laatste bloem ruikt, maar wat een heerlijke combinatie zijn deze bloemen zeg!

De basis van deze fantastische parfum is musk en cashmeran (een houtsoort).
Ik blijf er steeds even aan ruiken, omdat ik het een erg bijzondere geur vind. Ik ga deze zeker eens kopen!





Conclusie

Het is een lekkere bloemige frisse geur die niet te zwaar is.
Overal en altijd te dragen. Zeker een aanrader dit voorjaar.


Laat gerust een berichtje achter.

Liefs JL


Geen opmerkingen:

Een reactie posten