woensdag 30 april 2014

Mini review - Kruidvat huismerk haarverzorging voor krullend haar

Mijn haar is nou niet bepaald krullend, maar zeker niet stijl. Het zit naar mijn mening altijd alle kanten op, het pluist en het glanst totaal niet.

Nu ik van Kruidvat huismerk van alles aan het uitproberen ben, heb ik ook deze shampoo en crèmespoeling gekocht. Op de verpakking staat dat de shampoo en crèmespoeling tegen pluizend haar zijn en je krullen er mooier uit zullen gaan zien.

Ik nam de proef op de som en heb ze beide gekocht en helemaal opgemaakt. Ook kocht ik de leave-in. Dit is de pompflacon van kruidvat, ook voor krullend haar.
Ik was mijn haar dagelijks omdat ik toch iedere dag douche en mijn haar anders niet wil zitten.


Ik kan niet bepaald zeggen dat deze producten echt goed zijn voor mijn haar.
Het pluist nog steeds en het geeft niets extra's voor mijn haar.

Echt enorm jammer, want de crèmespoeling vind ik heerlijk ruiken. De shampoo en de leave-in iets minder. 

Voor- en nadelen van de shampoo

+ prijs
+ verpakking
+ hoeveelheid
Nina, 2013. xbeautybymyself.blogspot.nl
- haar voel trekkerig en droog na wassen
- geur
- doet niks voor mijn haar

Voor- en nadelen van de crèmespoeling

+ geur
+ substantie
+ hoeveelheid
+ verpakking
+ prijs
- doet niks voor mijn haar

Voor- en nadelen van de leave-in krul crème


+ verpakking
+ hoeveelheid
- doet niks voor mijn haar
- geur


Conclusie

Ik heb niet erg veel aan deze producten gehad. Wel erg jammer want je hebt lekker veel product voor weinig geld. (rond de 2 euro voor grote flessen)
De crème spoeling ruikt heel lekker. Misschien koop ik deze nog eens om af en toe te gebruiken naast producten die mijn haar beter verzorgen. Dan kan ik alsnog van de fijne geur genieten.

Laat gerust een berichtje achter.

Liefs JL


Geen opmerkingen:

Een reactie posten